AGESTIC

Noticias

Sección creada e actualizada polo Técnico de Programas de Cooperación de AGESTIC.

Rede de Técnicos de Emprego de Galicia

4.000 millones para impulsar proyectos de Investigación e Innovación,TIC y PYMEs

La Administración General del Estado destinará un total de 3.941,2 millones de euros cofinanciados con el fondo FEDER al programa Operativo de Crecimiento Inteligente 2014-2020 (POCInt) cuyo objetivo es contribuir a la mejora y recuperación de la competitividad de la economía española a través del impulso de un modelo de crecimiento más inteligente, apoyado en la Investigación el desarrollo y la Innovación, las TIC y las PYMEs, con especial atención a las necesidades y el potencial de las empresas.

Un Programa que abarca a la totalidad de las Comunidades y Ciudades autónomas españolas y que buscará, entre otros, la creación e internacionalización de las empresas y fomentar la inversión productiva.

El ámbito sectorial del POCInt queda delimitado por los objetivos temáticos vinculados directamente al crecimiento inteligente: I+D e Innovación, tecnologías de la información y las comunicaciones y competitividad de las PYME, en particular, su internacionalización y acceso al crédito.

Nova programación de cursos do Centro de Novas Tecnoloxías de Galicia para a volta de setembro

A oferta formativa a desenvolver, impartida por profesorado técnico experto e certificado, fará especial fincapé naquelas metodoloxías e produtos tecnolóxicos consolidados e con alta demanda no mercado laboral das TI, así como naquelas solucións emerxentes chamadas a ocupar unha posición destacada no sector TIC.

Neste senso a programación que a través deste documento presentamos oferta actividades relacionadas coas diversas áreas tecnolóxicas do sector (desenvolvemento e programación, seguridade, administración de sistemas e de bases de datos, cloud ...), renovando e actualizando contidos en relación con grellas formativas anteriores.

Salientar tres liñas de actuación da programación 2014/2015:

A Amtega pon en marcha unha campaña de participación social para elaborar a Axenda Dixital de Galicia 2020

A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) inicia hoxe a campaña para recoller as ideas e suxestións de toda a sociedade galega no proceso de elaboración da Axenda Dixital de Galicia 2020, aprobado no último Consello da Xunta.

A definición da nova estratexia tecnolóxica do Goberno galego baséase nun modelo de intelixencia colectiva que busca a participación de institucións, axentes económicos, sociais e de todos os colectivos que integran a sociedade galega. Así o explicou esta mañá a directora da Amtega, Mar Pereira, durante a presentación da campaña e dos últimos datos sobre a situación da Sociedade da Información en Galicia.

Cinco Desafíos

Indra, Telefónica e as galegas Televés e Balidea darán forma ao Fogar Dixital da Consellería de Sanidade

A Consellería de Sanidade anunciou a adxudicación do subproxecto Fogar Dixital á coalición empresarial (UTE) integrada por Indra e Telefónica. Segundo informou o departamento da Xunta, “este subproxecto permitirá crear unha canle de acceso aos servizos sanitarios para os pacientes e os seus coidadores”. Ademais, ten como obxectivo dar forma a produtos e servizos innovadores, dispositivos e sistemas de información intelixentes “que soporten a comunicación de información sanitaria orientada á vixilancia e seguimento de patoloxías”...

Fonte: Código Cero Ler máis

Guía sobre la nueva regulación en Ecommerce y Venta a Distancia

El pasado 13 de junio entró en vigor un nuevo marco normativo que afecta al comercio electrónico, la venta a distancia y las comunicaciones comerciales telefónicas. Si tu empresa tiene relación o desarrolla actividades en estos ámbitos es pues necesario que conozcas e incorpores estos cambios en tus webs, procesos y sistemas. Desde adigital (Asociación Española de la Economía Digital) han elaborado una Guía sobre contratación on-line y a distancia que explica punto por punto este nuevo cambio normativo para facilitar su aplicación.

Acceder a la guía

Máis de 200 pemes galegas desenvolven proxectos innovadores no marco do programa Conecta Pemes

A Xunta de Galicia está a desenvolver unha estratexia de innovación aberta que, coa participación dos axentes do Sistema Galego de I+D+i, persegue impulsar a transferencia de resultados ao mercado de cara a incrementar a competitividade do tecido empresarial galego. Así o explicou hoxe o director da Axencia Galega de Innovación, Manuel Varela Rey, quen sinalou que, neste marco, a Consellería de Economía e Industria vén de resolver a segunda convocatoria do Conecta Pemes, permitindo que máis de 200 pequenas e medianas empresas galegas participen en proxectos innovadores que mobilizan máis de 40 millóns de euros na Comunidade...

Fonte: Xunta de Galicia Ler máis

Nuevas convocatorias para proyectos de I+D de CDTI y Economía

Está abierto hasta el 10 de septiembre de 2014 el plazo para la presentación de propuestas a la primera convocatoria de proyectos bilaterales de cooperación tecnológica internacional de certificación y seguimiento unilateral que ha publicado el CDTI. También se han publicado las ayudas para las actuaciones de programación conjunta "COFUND" 2014, pertenecientes al Programa Estatal de I+D+i Orientada a los Retos de la Sociedad y son gestionadas por el Ministerio de Economía y Competitividad...

Fuente: Emprendia Leer más

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo apoia con 630.000 euros a incorporación das pemes galegas ao comercio electrónico

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, a través da entidade Red.es, pon en marcha o terceiro Programa de mentoring en comercio electrónico, unha convocatoria pública para a concesión de axudas económicas que teñen como obxectivo impulsar a actividade de comercio electrónico das pequenas e medianas empresas.

Este programa desenvólvese en Galicia en colaboración coa Xunta, a través da Axencia de Modernización Tecnolóxica e Galicia (Amtega). A contía total das axudas ascende a 18,06 millóns de euros. Galicia está entre as comunidades que poden solicitalas e o investimento específico para a nosa comunicade é de 630.000 euros e estímanse uns 42 beneficiarios. Lotes de axudas O programa establece dúas liñas de actuación.

La inversión de España en Tecnologías de la Información retrocede hasta niveles del año 2005

  • AMETIC hace públicos sus datos de evolución del mercado español de las Tecnologías de Información en el año 2013
  • La facturación del sector TI que alcanzó 14.626 MM€, continúa en descenso
  • El empleo también se resiente, aunque en menor medida

AMETIC ha publicado las cifras de facturación en el mercado interior y empleo del sector de las Tecnologías de la Información correspondientes al año 2013. Los datos obtenidos profundizan en la tendencia decreciente que se extiende ya a los tres últimos años. El estudio indica un descenso del sector de un -5,4%, situando el volumen total de facturación en el mercado español de Tecnologías de la Información de 2013 en 14.626 millones de euros.

Esta cifra viene a indicar que la inversión de nuestro país en Tecnologías de la Información retrocede hasta niveles del año 2005 -ocho años atrás- lo que sin duda evidencia que no estamos siendo capaces de aprovechar el importante efecto tractor de la competitividad, eficacia y mejora de la calidad de vida que produce el uso de las tecnologías.

El citado resultado negativo del -5,4% puede explicarse por las políticas de austeridad y recorte del gasto que tanto las Administraciones Públicas como las empresas privadas vienen aplicando los últimos años, y de las que no se han visto ajenas las inversiones de Tecnologías de la Información.

As galegas TTT e IP Global desenvolverán unha plataforma de comunicación para o Clúster Español de Turismo de Saúde

TTT Social Center

A axencia dixital TTT Social Center, con sede en Lugo e dirixida por José María López Bourio, vén de acadar un importante contrato para o desenvolvemento (co seu socio tecnolóxico coruñés IP Global, con David Bello á fronte) dunha plataforma de click to call de alcance internacional e co obxectivo de dar servizo a milleiros de usuarios. O proxecto, que recaeu en TTT e IP Global de mans do Clúster Español de Turismo de Saúde, implicará dar atención, soporte telefónico e información a “turistas sanitarios” dunha ducia de países, entre os que se contan Arabia Saudita, Emiratos do Golfo, Rusia, Alemaña, Suecia, Reino Unido, Noruega ou Finlandia, países interesados todos eles en recibir asistencia médica privada e servizos turísticos complementarios en España...

Fonte: Código Cero Ler máis